Jo då!

Jo då, jag kan faktiskt annat än att älta samma saker om och om igen eller att skälla på folk. Så jag tänkte att iställer för att skriva en massa trök så bjuder jag på lite roliga bilder istället.

Titta och njut
Så här söt ser man ut när reklamen går på tv


En fikapaus i Lycksele djurpark, väldans nyvaken


Killarna nere på La Stella var snälla och gav honom en klubba


En riktig snygging lipar alltid när mamma ska ta kort


Så här snygg är han när han sover



Och med det gott folk så avslutar jag kvällen

Kommentarer
Postat av: Ida

men fan så söt han är!!!

2010-08-23 @ 23:36:39
Postat av: Michelle

Lilla skrutten :P Han är såå sööt :D

2010-08-24 @ 07:09:02
Postat av: Anna L

Gud vilka härliga bilder =)

2010-08-24 @ 11:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Lilypie Second Birthday tickers