Zombie

Idag har det varit en total zombiedag. Lillprinsen vaknade vid tolv och hade ont i magen och sen bara ville han inte sova. Till slut så fick jag honom i säng vid tio över fem imorse och klockan sex somnade jag äntligen en liten sväng. Det lugnet varade inte speciellt länge för klockan tolv kom det finbesök, kaffe med Maggan.
Snart är det i alla fall tjejkväll med Michelle, vi ska kolla på vampire diaries och ha de allmänt trevligt. Vi hoppas att vi får se det ifred bara, men jag skulle nästan tro att han sover bättre inatt.
Eftersom jag inte har hunnit tagit några nya kort så bjuder jag på ett från tisdagens kväll med Michelle, vi passade på att lägga varsin ansiktsmask.

Titta och njut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Lilypie Second Birthday tickers