BVC

I tisdags bar det av till BVC igen för 10 månaders kontrollen. Han var så duktig och gjorde allt sköterskan ville att han skulle göra och han klarade det jätte bra.
Gått upp i vikt hade han gjort, men inte lika mycket som jag hade hoppats. Han ligger fortfarande under men sköterskan sa att det var huvudsaken att han följde sin egen kurva, men jag kan inte låta bli att känna nervositeten komma krypande. Varje gång jag går dit och ska väga honom så gör jag det med blandade känslor. På ett sätt så är det roligt att se hur han har utvecklats och vuxit men på ett annat sätt så blir jag orolig för om han ska komma ikapp med vikten. Det får mig att tänka på veckorna innan operationen när han gick ner så i vikt.
Lång hade han blivit i alla fall, hela 75,3 cm.
Nu ska jag vara lite trevlig mot Michelle och återkommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hur mycket vägde han? :)

har fortfarande hans nycklar här förresten haha... har haft så mycket att göra så har inte hunnit komma förbi.

2010-04-26 @ 23:29:15
URL: http://elinalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Lilypie Second Birthday tickers